服務態度差:游X華牙科醫生醫務所 (沙田金禧)

本人月頭去過依間clinic睇醫生,當時個醫生係姓邱。 我其實係智慧齒發炎,咁佢就是但幫我睇下就開藥叫我走。真係好求其,因為之前我睇其它醫生都起碼check 下d牙,依個連check 都冇呀…依個都唔係重點!重點就係其實我係要claim insurance既…咁當日佢就間了張單比我,上面咩病無寫,咩醫生名唔寫。咁我點claim呀?! 咁我咪叫佢地寫另一張比我,跟住話30 分鐘先得,因為個醫生做緊野,好啦…30 min過了,最後話要遲d先比到我。咁我一等就等了一個星期先有另一張invoice,好啦,新果張又係咩病無寫,咩醫生無寫,咁我做咩要等成個星期 呀?!仲有係我唔打電話去問,佢都無打比我叫我去拎! 哈哈,點知個insurance又有另一張document 要個醫生自己填!好啦…我又放低左張document 比佢地…跟住話寫好打比我!我過了兩日打比佢地,個nurse話個醫生要等多成五日先係度…我話又要等?!跟住勁寸話:上次果張唔得咩?!我話:唔得呀真 係。個nurse就話:咁盡早啦…我真係無言!我係消費者點解連張單都比唔到我?!仲要覺得我既問題!我真金白銀比錢架!我準備去消費者委員會 complain 佢地架啦!
Read more... http://www.blacklistshop.com/%e6%9c%8d%e5%8b%99%e6%85%8b%e5%ba%a6%e5%b7%ae%ef%bc%9a%e6%b8%b8%e8%88%9c%e8%8f%af%e7%89%99%e7%a7%91%e9%86%ab%e7%94%9f%e9%86%ab%e5%8b%99%e6%89%80-%e6%b2%99%e7%94%b0%e9%87%91%e7%a6%a7/