黑店名門眼鏡

本人於數天前行經灣仔灣仔道一間眼鏡鋪, 名字叫名門眼鏡, 一個中年男人跟我說, 話我的眼鏡歪了及弄污了, 然後不斷地游說我入去幫我整, 我剛巧有時間, 於是就入了去. 入去之後, 那中年男人就不斷硬銷眼鏡給我, 過了近十分鐘, 我就問他可否先給回我眼鏡, 但他推詞話還未整完,  而且還轟炸式的再銷我......就這樣半推半屈下就落了一半近六百元的訂金買下, 但那時我還未驗眼! 之後取回我之前的眼鏡才驗眼, 誰不知才不夠三分鐘, 那位"驗光師"就話驗完了! 那時我就覺得被騙了…. 過了兩天收到電話就已有貨(竟然那麼快!)我起初還唸住去不去, 但我唸到時真的不妥就最多唔比餘數好了…. 去到取眼鏡, 試戴後覺得根本度數完全不對的, 跟他說可否驗一下有無問題, 佢就話沒有弄錯, 仲話戴戴下就會無問題了.  跟住佢就開始找人"招呼"我, 語帶恐嚇話好快快比錢就走, 仲不斷响我面前裝出威嚇行為!! 因為我只得一個人, 所以唯有被逼就範付錢了事…….之後發現除了鏡片唔啱之外, 鏡框上的字已開始退色……..!(我只是試戴過而已!)   所以响度警惕大家, 千祈唔好跟我一樣做咗羊枯, 因為呢間真係一間黑店中的黑店!!        
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e9%bb%91%e5%ba%97%e5%90%8d%e9%96%80%e7%9c%bc%e9%8f%a1/