forever bxx系黑店 大家千祈唔好去!!!

話說我之前去呢間野整暗瘡印 一入到去佢地已經sell呢sell路 我果陣online 以為佢地真心想幫我 咪join左佢地一次又一次既幾萬蚊plan 後尾先發覺唔對路 我未見過一間美容院會學啲客問銀行借錢join佢d plan 大佬我搵萬幾蚊一個月 你咁樣黎屈晒我d錢 好彩我醒覺得早 唔系都唔知仲要比你地屈多幾多個幾萬蚊 錢我就比左 效果我又見唔到 姐系明呃錢姐 d人態度又差 我比錢你仲要受你氣 食屎啦@@@@@@@ 我之所以晒咁多時間打呢篇野出黎系唔想有人同我一樣成為受害者 大家見貼請轉發出去 以免有更多人成為受害者!!!!!!   我有個FD之前係呢間 靚一世 forever bexxty做美容師,話呢間野衰到爆, 明明係普通一個顧問,就呃D客話自己係註冊西醫師,叫人買PLAN打針,幾萬幾萬咁叫人買,但其實只係INJET槍,完全唔係針,將D做FACIAL既精 華啪入人地塊面度,話係咩暗瘡針,全部都係呃人,已經有好多客投訴, 因為根本唔會有效果同出左皮膚上其他問題, 什至已經有政府D人直踩上去荃灣搜佢地鋪兩次, D客冇效就話人地唔買佢D產品配合搽, 要D客再買野,買左咪一樣冇效 重有, 我FD話以前佢地有個網上打手,話自己醫好暗瘡,呃上網D人去醫暗瘡, 根本全部都係假嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 到我FD唔做時,間@@公司重唔出糧玩我個FD,個發癲老細(女人黎既)重打比我個FD鬧佢, 話佢唱衰佢地間公司係黑店,我FD話成間鋪冇個好人,重有個發癲老細個細佬叫MAX,正一擦鞋跟尾狗,男人老狗恰D o靚妹唔出糧,諸多留難攪屎棍 呢間野真係唔好幫襯, 佢地做團購都係引D人上去,跟住叫人買假既打針PLAN賺錢,做到咁冇良心搵錢,影衰晒美容行業 我所講既發誓全部真人真事, 絕冇老屈 我夠膽光明正大講,forever bxx 靚x係黑店,埋沒良心呃客人錢,剝削員工血汗錢 http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=15799525
Read more... http://www.blacklistshop.com/forever-bexxty%e7%b3%bb%e9%bb%91%e5%ba%97-%e5%a4%a7%e5%ae%b6%e5%8d%83%e7%a5%88%e5%94%94%e5%a5%bd%e5%8e%bb/