千其唔去去, 尖沙咀 IN Wedding 租衫. 超級黑店.

之前同老婆去睇租婚紗. 行左幾間, 其實已經選擇左d. 去到In Wedding佢話幾千蚊 可以租5件衫, 可以任揀既, 不論婚紗, 晚裝,媽媽衫,姊妹. 總之佢地有做既,都可以. 佢又叫我地, 唔洗咁早揀定嫁, 佢地不斷有新款番. 婚前2-3個月去, 先揀就ok. 諗住5件衫, 媽媽著又好, 自己著, 姊妹著,點都用到啦. 就比左錢. 到早兩三個月去, 我女友只係揀到一件婚紗. 試左幾件晚裝,因為太殘同相片爭太遠, 冇揀. 都算啦, 咁同佢講, 我地再唯有帶媽媽去試. 事情就發生啦. 事頭婆即刻出黎話.  你地試左晚裝, 一定要租晚裝嫁wor. 你想租番男禮.媽媽衫乜都唔得. 同佢嘈左成粒鍾. 買果時又話租乜都得. 試果時亦唔講你試左就要租. 到你話揀唔到.就黎料啦. 可能果日係星期六下午. 嘈左成個鍾之後, 搵個男人出黎, 扮曬和事佬. 話最多媽媽衫比我試3件. 到媽媽上去揀. 我媽只有一個要求. 要有袖. 佢竟然話得3-4件選擇. 佢地全部都係雞翼袖. 最後. 好采另一邊既媽媽ok, 用左d quota. 其他租男禮件件都話冇size(我只係要42size)都唔市詳細講. 求其搵左件黑色(最後太肉酸冇著). 去到還衫. 精采既就出現. 攞住件晚裝,好似驗屍咁. 真係一寸一寸咁睇. 又話腋下位,黑左少少,又想收清潔費. 唔通你腋下會有化妝品咩. 之前講又話紅酒, 燒爛, 之類先要收錢.又再嘈一輪. 再去驗婚紗. 又話我老婆整花左件婚紗. 佢話起面果個紗近地下既位置有d 橫既痕. 係整花, 又屈$300 最蠢係我地借既時候,冇好似佢咁一寸一寸咁check 件衫, 有冇少花痕. 跟本死冇對証. 我幻想唔到, 行上台既一段路有幾花. 點整爛佢件衫. 各位.我絕對唔係佢地d同行去中傷佢, 唔信既, 我重有單有據, 可以比大家睇. 千其唔好學我, 貪平平地. 信佢口甜舌滑. 到你還衫就知死.
Read more... http://www.blacklistshop.com/%e5%8d%83%e5%85%b6%e5%94%94%e5%8e%bb%e5%8e%bb-%e5%b0%96%e6%b2%99%e5%92%80-in-wedding-%e7%a7%9f%e8%a1%ab-%e8%b6%85%e7%b4%9a%e9%bb%91%e5%ba%97/