小心專業旅運 黑店

呢排想去旅行, 上星期收到club med 的e-mail, 做緊promotion , 去民丹島...5 days 4 nights 普通房特價 " $6004 up" -------------------------------------------------------------------------------------------------- 22/2 尋日行下行下, 去到屯門的"專x旅運", 咪入去睇下law~~ 咁啱有club med 的呢個package, 咪順便睇睇law....內容大概如下:- Me  : 我收到clubmed去民丹島的package...好價wor...你們做幾$$...??? Staff : 係, clubmed 如果做promotion, 係坐UA airlines. ...夜去早返的, 咁無頭無尾唔抵wor... 如果你自己打去club med book 佢又話加$$, 加埋仲貴架~~ 我地做緊最平的房, 依家都promotion, $4260 (未計機票, 稅, 入會費)....我幫你book張 新航早去晚返的機票, 再加呢個價, 我保証一定平過club med.... Me : 橫掂都想去, 咁都好啦~~ Staff : 要full payment visa 過數, 如果club med 無位會全數退回的... 我幫你book choice 1) twin room, choice 2)Seaview room , choice 3) deluex seaview room 就過住最平既twin room $7968/person x 2 = $15936 如果到時無twin room 先再補差價 (也reasonable) 佢比我的 price 係 (included tax, ticket, room, member fee...etc) choice 1) twin room $7968 choice 2)Seaview room $8388 choice 3) deluex seaview room $9258 23/2 一早0900 hrs , 我自已電去club med check price..............>>> 無choice 1, 淨返 choice 3......(原來價錢係包星航 的機票), club med 話直接同club med book 和係" "專x旅運" book 應該係一樣的...無可能差咁遠......但club med 話仲未收到""專x " sent 俾佢地既booking wor~~~ club med仲話會同"專x"溝通下 1300 hrs "專x" 仲未contact 我. 咁我就打電話比佢, "專x"同我講大話, 話已經sent 左我的details 比club med, 同check 過無choice 1-3 既房, 話有再高級d 既suite....要$13000/人......... 1400 hrs 我又電club med, club med 回覆話有choice 3 房1間, 係reserve 比我, 但仲未收到我既apply form..............咁即係""專x"講大話啦, 由頭到尾都無sent 過我份form 比club med然後老作.....................我向club med complaint........最尾club med 親自打電話比"專x", 1500 hrs ""專x", 再電我話""room confirmed, choice 3 price is $7652/人"", 唔好意思咁話wor, 不用補錢仲有回水添~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 如果今次事件, 係老人家, 咪比佢地掠到""" 一頸血"""...........
Read more... http://www.blacklistshop.com/%e5%b0%8f%e5%bf%83%e5%b0%88%e6%a5%ad%e6%97%85%e9%81%8b-%e9%bb%91%e5%ba%97/