黑店獸醫診所

幾天前發現狗狗唔食野然後帶佢去睇醫生,呢幾日既事自己睇: http://forum4.hkgolden.com/view.aspx?message=4162438&highlight_id=368917 昨日醫生建議我帶狗狗去吊鹽水,主診醫生(城市)當日幫狗狗打左止嘔針,皮下水同建議吊1.5既速度,重有D藥加加埋埋有15隻,其中2隻食完就唔洗再補,即之後有13隻藥。但由於城市(獸醫診所)唔係24小時,所以醫生建議我去24果D~怕佢半夜出事冇人知。 經巴打介紹下我帶左佢去博愛動物診所(下稱博愛),當晚交狗狗俾佢地幫狗狗吊三日鹽水,講得好清楚已經打左止嘔針,點知當晚我返左屋企之後,佢就 話佢地診所個醫生(我一次都冇見過個醫生!)幫我隻狗打止嘔針要收返針錢,然後又話我隻狗要配個頭罩,話驚佢咬鹽水條管,但個問題係,我隻狗已經病到攤係 度,完全唔郁,又得返一粒牙,又點會咬條管?之後我醒起城市獸醫建議吊1.5速既鹽水,我就再打去問佢地而家幫我隻狗吊幾多,佢地答我用緊8,我話城市獸 醫建議吊1.5,佢地果個議似護士長既物體係隔離教個護士答我:醫生跟返狗狗既體重同身體狀況黎調節。之後總之我點講佢都用返同一句野黎答。 過多一陣又打俾我講,我隻狗食緊咁多隻藥會嘔(但打左止嘔針:-[ ),跟住又拎「醫生」既名義黎撻我話醫生建議減藥,凈係食心臟藥同抗生素,我隻狗個腎有事要吊鹽水,佢地竟然停我隻狗既腎同尿道藥! 到今日下午佢地打黎話我隻狗抽筋,叫我最好去睇下佢,我去到見到隻狗抽左兩次筋我就同護士講想提早出院,佢即刻不停講話危險呀,又諸多藉口咁唔俾我隻狗拆喉走!!!我真係好嬲!!!!!:-[ :-[ [banghead] 重話「我地做診所既都係愛小動物」,但係就唔俾我帶佢走!我想帶佢返去城市度檢查!!!點知再過多半個鐘我隻狗就抽第三次,佢地唔俾我帶佢走!!之後我打去城市問咁樣抽法係咪即係嚴重左,佢地話係! 再過多一陣我隻狗就完全唔郁!我問博愛個護士隻狗係咪走左啦?佢埋黎搞兩搞就話佢死左,點知我摸多幾下發現佢個心重好微弱咁跳緊,之後我再同個護士講佢個心重跳緊,佢先話:係wor,咁你叫你屋企人快d到,見佢最後一面。 之後佢又拎d寵物善終果d價錢表(五間)俾我,好似好急咁叫我揀,之後我屋企人見完我隻狗我就自己call寵物善終公司,佢就話要佢地診所代我地call,重話幫我地收埋錢俾寵物善終公司,呢一刻我就知道發生咩事。 係我害死左我隻狗 :~(  我唔應該帶佢去博愛呢間黑店。 隔離隻金毛係床上面嘔都冇人理,我隻狗失禁屁屁
Read more... http://www.blacklistshop.com/%e9%bb%91%e5%ba%97%e7%8d%b8%e9%86%ab%e8%a8%ba%e6%89%80/