印尼工人Titi? Purnawat? - 黑名單

印尼工人及agency -- 黑名單 印傭姓名﹕Titi? Purnawat? PASSPOST NO: AR9x3x04? ID No: WX16x7x8(?)Agency Co: 海?僱傭中心 此懶惰印尼工人話有2年工作經驗,到我家後,發現她不懂洗衣服、不懂煮/做菜及不懂基本清潔,惡行如下 1. 2星期用2大盒洗衣粉 2. 要食魚不食雞 3. 經常打破東西,如:天花燈、電磁爐等等 4. 經常偷懶,每小時都在用whats app 5. 第一次出糧就話我俾少左佢 6. 我忍左佢一年,佢只懂洗米,煮飯一次太軟一次太硬,煮菜更不用說 7. 教極不改 8. 駁咀 9. 9個月沒有更換及洗窗廉 10. 每一樣野都話唔識做,一係hea做 11. 到香港一年,叫佢做野就聽唔明 12. 每天偷看電視及"炭"冷氣,話拖完地要開冷氣吹 13. 大話精,經常講大話 14. 剛剛知道佢每天上FACEBXXK,每天在家FASHION SHOW甘,FACEBXXK相見到,嬲!
本人第二次請外傭,第一個做左6年要回家結婚,心想堅稱自己有三十年歷史的'海?僱傭中心'應該很有經驗,而網上的女傭資料也十分詳細,所以雖然費用較昂貴,也選擇聘用它,怎知他們的跟進工作差到貼地。
佢無離開香港,去左澳門!應該有新老闆!祝新老闆好運!
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e5%8d%b0%e5%b0%bc%e5%b7%a5%e4%ba%batiti-purnawat-%e9%bb%91%e5%90%8d%e5%96%ae/