天水圍美容院黑店

話說我尋日去左天水圍新北江商場2樓一間叫"姿X" 既細型美容院做左個$138既facial,, 因為呢個商場都有好多間,,而我又冇做開唔知邊間好,間間價錢同服務都差唔多,咁就是但入左間諗住試下 唔試由自可,,一試把幾火,, 做左水魚 :'[ 一入到老闆娘1個(有大陸口音),有2張床, 1張有人 我話做$138果時老闆娘就話呢d冇機做架喎 加多幾十蚊呢d就有(拎住貴d既plan指比我睇) 我同佢講我係學生黎,想試下呢個先, 佢已經有小小黑面 之後做做下,佢就幫我去右邊臉既黑色素($138唔包的) 之後就拎塊鏡比我睇,講有幾污糟, 叫我join 千幾蚊既呢個plan, 送6次呢個療程 我做$138既療程,佢sell我千幾蚊既plan = =" 我話下次黎先決定,佢就sell叫我做今次試下先( $80) 我覺得佢好hard sell,,所以唔做 佢一聽到我話唔洗,佢塊臉就黑到爆 之後就求其好快咁搞掂我,做完之後佢話ok架喇 我照鏡見到個鼻仲有好多黑頭,就問佢,鼻d黑頭係咪要做多幾次先清到啊? 佢竟然答我,清曬架喇,毛孔本身係黑色架 =o= 咁都講得出,我都知自己入左黑店.百幾蚊唯有豪比佢啦 我岩岩自己仲可以 "之" 到條粉剌出黎,個鼻仲係好多黑頭粉刺 -_- 呢間野做左等如冇做過..嘥時嘥時間..一定唔會有下次 大家有冇好介紹,,做過邊間係好又唔貴架? ='[ 我真係好需要一間好既美容院....  
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e5%a4%a9%e6%b0%b4%e5%9c%8d%e7%be%8e%e5%ae%b9%e9%99%a2%e9%bb%91%e5%ba%97/