葵涌廣場 - 黑店 - 3/F

其實又係D唔肯換衫的問題但真係唔想大家都身受其害 葵涌廣場3/F 位於酸辣粉同pancake鋪中間一間叫 MILA 的女裝衫小鋪 查實真係好耐都無係葵涌廣場買過衫 但係3日前經過 見到有條牛仔褲OK岩 但係唔知岩唔岩著 猶豫之時 2個sales係咁話岩著架喇 仲話3日內可換 check清楚 貨品無問題 準備俾錢 個sales又話買多件平$10 又俾我睇岩一件諗住平平地 再俾錢之際 我真係再問一次係咪唔岩有得換 sales: 3日內 唔剪牌 一定有得換 無出任何單據 今日(即第三日) 發現件衫唔岩身 帶埋牛仔褲番去 just for怕佢唔係好記得講過有得換 去到個sales:

無得換

我: 你明明話3日內 sales: 無 我: 個日你emphasize左好多次有得換我先買 sales: 衫得一個size 無得換 我心諗 - 從來唔知要有碼分的貨先有退換機制 呢個咩道理 然後佢見我有條褲係手 就話: 淨係褲款 我話你個日2個sales 都一齊話有得換 佢話佢係老闆 佢話事 然後再講 佢都係一直做鸚鵡 不停重覆: 得褲款 褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款

褲款 ...

重覆重覆直到永遠 我: 你從來無講過 淨係, only, 只有褲款可換 佢: 我有寫 然後指某個遠離掛衫/ 收銀的牆的位置 我望都費事望 擺明佢就只係寫俾(天真以為可以)番黎換款的水魚睇 我: 唔係你寫就係道理 就岩 就係合法 佢唔出聲 怒睥我 然後佢就發爛炸 咁你而家點 總之就無得換 我大聲講 希望店內的客人都聽到 而小心呢間鋪: 你明明話有得3日內換 無話淨係褲款 你: 咁你有無錄音丫 我語塞 你: 無丫嘛 無得換 咁岩一位客人問佢某件衫咩碼 我就同客人講: 小姐 你買之前要小心D 呢間鋪唔止唔俾換 仲要呃你話俾換最後又唔俾 sales: 你再係咁我call secure~ 我: 你報警我都係咁講 你係度呃人 佢: 我call secure! 我: 你call la! 然後佢就打電話 我認係我淆底 等左一陣唔見有secure 我驚有黑色人士 (之前睇過相關posts :

[color=rgb(0, 48, 128) !important]http://www.fightclub.com.pk/text/t-103865-p-1.html

) 於是影相走人 打出黎 一為發洩 二為希望絲打去行呢間黑店前要睇清楚 同埋認住 '佢話事'的老闆 (我呸)
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e8%91%b5%e6%b6%8c%e5%bb%a3%e5%a0%b4-%e9%bb%91%e5%ba%97-3f/