牙醫黑店

我幫襯開太子海x牙醫好幾年整左好多次牙佢成日都話計平我,最近去做牙套防磨牙,打左去問幾錢佢話要見醫生先知,咁我有朋友去其他地方做過話幾百蚊做一 個,我諗海x平時都話佢自己好平都唔會差太遠啦,上到見醫生要做佢先話要$3000蚊上下共2個,我真係嚇一跳,我話我朋友做過只係幾百蚊炸喎,佢話冇可 能,不嬲都係呢個價出面都係收呢個價,又話我磨牙一定要上下一齊做先有效,但價錢太貴我死都只做下面,仲話咁收我平啲收$1500做下面,本來佢做一隻係 要$2000,做我咪信佢諗住個朋友之前做既同而家做價唔同左啦,咁就做左 點知過左幾日我去睇醫生,果間醫務所都有牙科,我見醫要等我咪去8下果度牙科做牙套幾錢,點知我一問姑娘佢就諗都冇諗答左我價錢,係$800,我問係一隻定2隻,佢仲答我磨牙做一隻就得冇需要做2隻 我真係好嬲囉,海x牙醫簡直當我係水魚,足足貴左成陪,仲想坤我做2隻 各位真係要小心呢間野一啲都唔老實!!!
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e7%89%99%e9%86%ab%e9%bb%91%e5%ba%97/