黑店.可人兒covergirl

早系2月既時候我系MTR見到做promotion,走左埋去睇(當時我懷孕3個月,想影 大肚相)睇到啲相效果唔系我想要既就諗住走,點知有個四眼男走埋黎sale我,佢攞左部Ipad入面d相比我睇,完全系我想要既(比較型啲黑白既半裸大肚 照,當然系用手遮住果啲啦),咁就開始心郁啦,之後我問佢系米可以影番咁既效果,佢話系因為佢就系攝影師,咁我就join左個$1600! 到當日上到去,化妝姐姐竟然叫我㨂禮服先,我即時O左咀,因為我個肚已經籮咁大(懷孕8個月),我就同佢講我個肚咁大點著呀?佢話咁又系,呢下已經令到我 覺得佢地好唔掂!我問佢有咩衫岩我著,雖然我地3個都準備左套衫,但佢個package系包3套衫,我都唔想蝕,咁佢就問我想影啲咩效果,我就話個攝影師 知,佢就叫左個我未見過既過黎,佢自稱系攝影師,又再O咀!我問佢唔系當日果個咩,佢就話果個系sales,我已經知道我中伏了!咁我就叫佢攞番啲相比我 睇,話番比佢聽我想影既,竟然冇果輯相囉,呢個時候我真系覺得自己好蠢,點解我當日咁矇比人呃左都唔知,個輯相根本唔系佢地studio影!算,我就同佢 地講我唔影住,因為你地都唔知我想影啲咩!心諗:蝕$400訂好過唔知影啲咩出黎,佢地就力勸我留低,之後我系我既媽媽會到揾到其他媽媽影既相比佢地睇, 攝影師即時:哦,呢啲,可以丫,冇問題!拍哂心口咁 好啦,到化妝啦,個化妝姐姐其實都好nice ,不過佢化妝真系好唔掂,因為我老公爆瘡爆得好勁,於是佢勁厚粉,我問化妝師出黎效果會唔會好核突,佢話打左燈唔覺,又信左佢,不過我同個女個妝都可以因 為淡妝,我個女個頭就只係系前面個頂到紮左樹起既邊,我就只系放哂啲頭髮落黎,咁樣都唔知算唔算系set左頭 開始影一家人先,3個一齊影,個攝影師都好nice ,不過就提供唔到啲咩post ,影完一家就到兩公婆啦(影性感相),呢個時候先發現個化妝師冇幫我老公冇蠟頭囉!即時叫化妝師幫我老公set番個頭 期待左好耐,今日㨂相,嘩,一見到啲相我即時黑面嬲到震,我老公塊面同條頸鴛鴦色,塊面黑到呢成個包青天咁條頸又超白,我老公本身白,有啲近鏡仲要見到哂 老公啲暗瘡印!之後個background系白色「囇相鋪影証件相果隻呢,拉落黎下面有支黑色棍果啲背景版呢,塊地系黑色磗,影全身果啲相竟然見到個塊白 色background系拉落黎囉,穿哂崩囉,佢仲話影婚紗都會見到,哈!都唔知比咩反應佢,個解釋好牽強啫!之後我老公冇著上身果啲,影到條褲都唔緊 要,條底褲突哂出黎打哂習都唔提下我老公,我影半裸果啲本身系用手遮住,突哂啲乳貼又唔提我,正常人都會叫我轉一轉位遮番佢啦!一係就你都幫我執走佢啦! 有張仲誇張,執到我啲手指好似"侏儒手"咁,我問佢咁樣叫做執相,佢就頼我隻手肥要執(因為隻手放左系手擘上),我從來都冇要求執瘦我囉,大肚婆系肥嫁 嘛,何況我系肥下身唔肥上身(♯'∧')仲有最離譜系佢冇執左我個肚上面條底褲㾗囉,成條㾗一眼就見到,我問佢點解唔執走佢,佢話唔緊要呢啲可以再執,咁 點解唔執好哂先攞出黎比揀呢我都未話你冇加效果落去 最後61張我只系夾硬揀到22張,因為佢影得仲hea過我老公同我影果啲,一開始張單都寫明只系包20張相,每加一張$70,咁我加兩張都系$140啫, 佢話要加$240,我又著喇,佢話$70只系比番softcopy唔包執相,$120可以再加埋落相簿,嘩好取巧啫,我話咁果兩張都唔加啦,佢就話收 你$200算啦 尾聲,揀哂相,佢攞左本激大本好似人地pre-wedding頁頁都執到好似poster咁令既相簿比我睇,話系水晶面,話呢本加$1700)本能反應地 同佢講:唔會加囉!又唔系影得靚,靚就話啫,加$1700我唔好去第二間影多輯,傻既!咁佢再想sale其他,我已經話唔使啦,我唔會加,可能咁佢就攞左 本普通到吾普通既相簿,佢話呢本加左磨沙面,每頁要加$25!咁你比咩相簿我?佢攞左本勁cheap只係系塊厚紙皮上面痴左張好似雜誌既相紙上去,完全唔 系MTR見到果本囉,嘩!呢間簡直系黑店,由頭到尾都存在欺騙成份囉:
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e9%bb%91%e5%ba%97-%e5%8f%af%e4%ba%ba%e5%85%92covergirl/