葵涌廣場黑店(bra)

[隱藏]
我 今日去左葵涌廣場買bra, 係3樓酸辣粉對面條巷既尾鋪, 我只係諗住買一個bar, 佢就攞成6-7個比我試, 我話唔洗, 佢就死"則"比我試, 好啦你比到我, 我就試下, 最後揀左一款, 不過size唔啱, 叫佢比細一個碼我試, 我話如果啱就買啦, 點知佢話唔洗細一個碼, 死都話我啱, 我明明係b, 比個c我點啱姐?根住我堅持要返b, 佢話幫我改, 當時我即刻呆左, 你比細一個碼咪得囉, 改乜鬼姐 ? 根住我問佢係咪無貨? 佢又話唔係, 咁唔係又唔比我?佢仍舊堅持話c啱我, 再幫我改, 根住我話如果你無size, 我唔要, 點知佢鬧我, 話我試左佢咁多個又唔買, 喂, 宜家唔係我唔買, 係你無size, 同埋唔係我要試你咁多個, 係你"則"比我, 仲要鬧人 ,真係離晒大嫂, 都唔知點做生意? 佢d bra已經唔係靚, 如果唔係朋友介紹, 我真係唔會來, 又唔係平過人, 款又唔多, 仲咁既態度 , 我以後就算飛釘都唔會幫襯佢
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e8%91%b5%e6%b6%8c%e5%bb%a3%e5%a0%b4%e9%bb%91%e5%ba%97bra/