教學黑店 長沙X 手機維修課程 HXC IT Education Center

 
最近網上流傳呢間叫( HXC IT Education Center )係教學黑店... 

http://bshpcit.blogspot.hk/?m=1 

我可以證明網上流傳的所有係事實!!! 

我讀完呢個叫智能手機維修工程師課程之後,先發現係外面無機構認可呢間學校發出證書文憑,我試過去鴨寮街見工,間間鋪頭睇完張證書都叫我返去等消息.其中一間鋪話更加話呢張唔係證書係收據,上HTC見工對方同我講,我哋只會承認由政府認可機構發出既證書,你呢張似乎唔合乎以上條件,我聽完之後已經知道自己被人呃,我真係覺得非常無助,直到宜家見到有受害人寫blog去踢爆呢間學校,所以我決定加入踢爆行列,就算追究唔到任何野都好,亦唔希望再有人受騙... 

1.全個課程分三個階段去教 

第一個階段: 

我班第一個階係由一位叫(Sam Ho)既人教,佢話佢自己係(前航天科技總工程師、美國矽谷專家、管理手機廠)第一次上課時,全堂都無講過和手機有關既事只講佢自己事情... 

第二次上課佢會開始教啲基本嘅電子理論,但係我完全唔明佢教我嘅野(串聯、並聯、歐姆定律等等...)用在邊方面完全唔識,介紹一啲同手機維修無乜關係既野(路邊變電站、電解電容等等...)上課中大部分時間係講佢自己威水史(敎用他錶、辣雞等工具),教到我到宜家連個他錶點用都未識,出現什麼數字代表有問題唔識... 

和寫blog位師兄一樣,考試係考焊接簡單開關線路,跟住就用一堂考試一堂解卷同講解去華強北買工具事宜... 

當佢每次介紹工具果時佢會講(跟我買廠價、平過學校靚過學校)但係事實佢幫我地買的工具,辣雞熱風槍牌子上淘宝竟然係搵唔到,他錶重貴過係鴨寮街買,十六件野當中有六至七件,係無咩用的廢物,之後學校就開始催交第二期學費... 

我班都一樣全個課程會有兩次上華強北,但都係去同一地方(通天地)行樓上同樓下... 

第二個階段: 
我班第二個階段,基本上和寫blog位師兄完全相同所以唔再多講... 

第三階段: 
我班第三個階段,都係和寫blog位師兄大部分相同所以只講唔同地方... 

我班第三個階段最後期有一位真正的手機師傅(培),佢係呢間學校唯一有實戰能力,但係佢表明係阮校長局佢做助教佢係唔想教人,而交談中佢話佢自己都係讀呢個手機課程,不過唔係學維修手機,而係為了入三星維修部先報讀,但結果同我一樣被阮校長呃... 

阮校長介紹我去見一間做翻新機嘅公司見工,接見我既人亦向阮校長表明,我公司係要請有五至十年經驗師父,係無考慮請我們班學生,只係見阮校長咁有誠意,先安排今次面試就算表現如何都不作考慮... 

而網站聲稱畢業後會推薦去手機外判商( APPLE、SAMSUNG、HTC、MEIZU、LG )從未有其他班師兄有以上安排,而我去HTC見工時對方亦表示唔會承認政府認可以外機構發出的任何文件,佢相信其他手機外判商亦一樣,絕對唔會將客人手機交由一個無專業認可資格的人維修... 

阮校長承諾過其他班嘅事,佢都可以全部反口唔認數完全無誠信可言,最後更將全部責任推到其他人身上... 

我的確係做咗水魚俾呢間學校呃了幾萬蚊,我班有7個人7個都覺得俾阮校長呃,不過都相信追唔到任何野,我只係想提醒其他想報讀既朋友唔好俾呢間黑店呃,小心呢個所謂嘅校長,讀完亦唔會有工作安排俾你,課程係從未得到政府認可,無保障之餘更加談唔上專業,所以各位小心...

更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e6%95%99%e5%ad%b8%e9%bb%91%e5%ba%97-%e9%95%b7%e6%b2%99x-%e6%89%8b%e6%a9%9f%e7%b6%ad%e4%bf%ae%e8%aa%b2%e7%a8%8b-hpc-it-education-center/