教學黑店長沙灣手機維修課程

前言:   各位朋友有冇人打算報讀長沙灣呢間( HPXIT Education Center )手機維修課程呢?   http://www.hpcphone.com.hk/course.php?pid=916&t=4&p=course_time   如果有打算去報讀呢個課程嘅朋友,我會同你講一句,無謂浪費(金錢、時間、精力)去讀呢個冇任何得著嘅課程,因為呢間所謂嘅學校不論係( 師資、資源、承諾 )全部都有問題!   當你讀完呢間學校嘅課程出到嚟,你就會知道(外面係冇任何機構認可呢間學校發出嘅證書,同時亦證明你係唔會有能力整到手機),如果你錢多無地方洗,你又可以比兩萬幾蚊(連工具精神時間近三萬)去了解一部手機裝折,我唔會阻止你。如果唔係我就絕對唔建議各位浪費(精神、時間、金錢)去讀一個連五千蚊都俾多佢嘅興趣班!   以下我會分三節去講呢間所謂嘅學校問題之處...   1.全個課程分三個階段去教   第一個學期: 第一個學期要你先交一萬蚊學費,咁第一個學期共18堂,每堂3個鐘。   會教啲基本嘅電子理論(串聯、並聯、歐姆定律等等...)敎用他錶等工具,介紹一啲同手機維修無乜關係嘅野(電解電容等等...)。   跟住就用一堂考試一堂解卷同講解去華強北買工具事宜,之後就開始催你交第二期學費。   PS:全個課程會有兩次北上考察,但係去嘅地方都係去同一個地方(只係樓上同樓下之分)。     第二個學期: 第二個學期開始佢會俾部收音機你砌,淨砌收音機都你砌兩堂。(學手機變左去砌收音機)   砌完收音機初期都重未入正題,會用幾堂時間講啲手機理論野(收音機原理、網絡基站、手機發展史、手畫手機電路圖等等...)無錯係亞sir自己手畫手機電路圖。   要到中期時間,亞sir會派一個三星S2尾插(USB),講第二期考試會考焊呢個USB尾插(四針),同期教你處理入水機,正確啲講係話你知點處理入水機,係唔會實機俾你試。   依舊都係用一堂考試一堂解卷同講解去華強北買零件事宜,之後就開始要你交最後一期學費。   PS:但係今次考試就算考到100分都無用,因為( 四針尾插已經過時,個時手機尾插已經去到十一針 ),識焊四針尾插係未必焊得到十一針尾插。     第三學期: 當以為交埋第三期學費就會正式進入實戰期,但事實所謂嘅實戰會又係講多過做...   第三期開始會派一張iphone4底板圖同俾一堆iphone4散件及一部三星S2裝折俾大家玩吓,但係俾你拆嗰堆iphone4散件,排線已經無痴力及鏡頭係壞,只得一塊底版係著到機,得兩個mon係有野睇,如果整壞咗個mon重要賠200蚊,乜學費唔係包工具零件費咩,咁我交嗰二萬幾蚊到底包咗啲咩呢!   之後嗰幾堂敎( jb,root機,刷rom等軟件 )呢啲只要上Google都會搵到嘅野。   1.教你屏幕分離,教你界個mon出嚟!竟然係冇資源俾你痴番做mon上去,用兩塊玻璃痴住就叫界mon,連真mon都要自己帶返去界,界完之後重要冇工具痴返個mon上去。   2.真真正正有得自己做嘅係( BGA焊晶片 )但係敎你焊晶片嗰位亞sir,連佢自己都唔成功,重有係香港係無人做呢種( 高風險低回報 )嘅技術,全部都係攞上去華強北做。   之後所教嘅嘢都係抄刻板多過佢所講嘅實戰(第三學期學校所聲稱嘅實戰,亦變為抄刻板結束)。   最後嘅就業指導結果都只係去先達行個圈(我哋重變咗過街老鼠咁俾人趕),介紹去一間做翻新機嘅公司見工(做維修變咗做翻新鬼機…) 而網站聲稱畢業後會推薦去( APPLE,SAMSUNG,HTC,MEIZU,先達 )全部都係假嘅,跟本無一間公司同佢有合作關係,拎住佢地張證書去見工完全係冇認受性同冇幫助,至於所謂嘅畢業後支援一樣都無做過...   當我哋認為課程不對辦,搵元校長理論,元校長講:我哋係唔會教晒你所有野㗎!你去讀醫都唔會一人一死屍啦!(收咗我哋每人兩萬幾蚊都可以話唔會教晒所有野俾你,咁讀嚟做咩呢!真係錢多冇地方洗咩!)   最後元校長承諾我哋班可以去佢鋪頭到實習,結果去咗兩次佢就會用任何方借口趕你走。   呢個元校長承諾過嘅事,佢都可以全部反口唔認數,完全無誠信可言,一個無誠信嘅人開嘅學校你有冇信心去讀。   所以係度再次提醒各位想報讀嘅朋友,小心呢間所謂嘅學校,我地10個人讀完9個都覺得完全冇用,如果真係想學手機維修,你可以試吓去(dcfever)買啲壞機再睇Youtube點做,可能重會學到更多實質野...   IMG_1340
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e6%95%99%e5%ad%b8%e9%bb%91%e5%ba%97%e9%95%b7%e6%b2%99%e7%81%a3%e6%89%8b%e6%a9%9f%e7%b6%ad%e4%bf%ae%e8%aa%b2%e7%a8%8b/