黑店 - 荃灣河背街 7x 號舖 「x暉傢俬 」

因租入既係新樓"環宇海灣",故要購入傢俬. 因時間比較緊迫既關係,我們就到荃灣望下有冇0的價錢相宜既油壓床及訂做衣櫃. 當行到荃灣河背街的一間叫「x暉傢俬」,我們見門面都比較光猛似係新開便入去望下. 其中一個帶眼鏡的女職員便開始招呼我們. 最初佢既態度係不錯的而且都俾左唔少意見我同我先生.(可能始終未落單時既態度永遠都係「乜都得」) 而且仲自己提出因為我地住址都係在附近, 都唔介意先度呎然後再俾我地落唔落單.我見連買一張油壓床都肯幫我地去度呎(其實係咪間間都會?)而且由於我地入伙日子距離不遠,佢又應承我可以催促廠方 面可以盡快送貨,我本人不嬲都buy service既關係,我承認呢個係加分位,於是第二日度左呎後, 職員手繪了一個床架的圖,寫上要用什麼物料顏色,床架怎樣開,床頭板在哪一面等等, 我同先生便落單了,期間都對他們其中一個衣櫃感興趣, 佢就話最多如果我地0係佢地度買埋個衣櫃, 唔介意油壓床可以再俾優惠我地. 咁我見其實佢地既價錢同其他同質數既傢俬公司都差唔多, 由於唔想煩及當時都仲覺得佢服務態度ok既關係, 我地便幫佢落埋衣櫃單. 直到第二日,我們上了新居再望清楚位置後,決定想更改床頭板的方向. 我先生便whatsapp那個職員, 職員說是沒有問題的, 左右也沒有分別, 到時師傅上來安裝時同師傅溝通就可以了. 我先生都猶豫了一會, 話不如都係去舖頭更改繪圖作實,但職員好肯定咁話係一定冇問題. 於是先生就相信佢地. 最後沒有更新繪圖. 直到距離送貨的日子,呢個就係惡夢既開始. 佢地開始沒有聲氣, 我先生自己打左電話去問, 佢地都話廠未完成,會再幫我地催促, 本人都明白有時呢0的期既野係好難預計及都唔係0係佢地既控制之中. 我覺得如果佢地已經try her best咁都appreciate. 最後送貨只是遲了幾天, 本人都可接受. 當師傅送到現場, 首先是撞崩了我的牆身,我都幾肯定佢見倒但扮冇事,我同先生冇即時出聲但已拍下照片作証.然後第二是到安裝油壓床時才發覺真係因為床頭板左右掉轉左既關係 而安裝唔倒. 我先生打俾那個職員查問, 然後職員再同現場師傅溝通後確定...係真係裝唔倒....仲話要叫廠做過,就要收走張床架, 我當時即刻出聲, 點解你地做錯左野, 又要等都算,但點解就要我訓地訓多兩三個星期? 而且我有好多雜物都係等張床黎先可以放入去..先知自己仲有幾多野係放唔倒..先可以知道仲要唔要買其他storage既傢私. 最後師傅將床架底塊板墊左上個床架上,我地就可以暫時放張床褥上去訓住先. 咁ok,我都接受. 但之後令我火起既事情就發生了. 我再望望個床頭板, 色係冇錯, 白色. 但我揀既係木紋索白油. 我0係佢地間舖有睇過個色板,當時個板就算索白了都有明顯木紋, 但我發覺個床頭板0的白油係厚到幾乎冇晒0的木紋而且白油有0的厚有0的薄. 我打去問那個職員. 佢: 下?係你之前落訂時話唔想見倒有咁多木紋嘛...等我仲同廠講左...突登同你加厚0的油添. (我本人發誓我係由始至終都係要木紋索白的, 係要同0係佢地舖頭見倒既樣板係一模一樣的.) 我: 我冇講過...我由始至終都係要木紋索白的. 佢: 唔係喎,你真係有講, 等我仲記0係心. (記0係心有咩用?唔寫低? 因為我冇講過吧?!) 我: 冇.我一定冇講, 如果我唔想見倒木紋, 點解我唔就咁叫你油白色板俾我, 要用個木紋黎做個想冇木紋既效果呢? 佢:...........唉!!!我都唔知可以同你講0的咩好!!!! (極度晦氣)等我仲突登叫廠同你做快0的. (....點樣? 呢0的就係售後服務既應有態度?) 我: 我好多謝你幫我叫佢地趕貨俾我,但你趕0的唔岩既貨俾我冇意思架喎! 佢: 唉, 得啦得啦,我做過個床頭板俾你啦! 不過可能又要等多兩個星期架啦! (繼續晦氣) 我都忍佢冇同佢嘈,最後事隔左兩個星期,我再打俾佢問佢地幾時再送貨,三催四請最後遲多一個星期先送, 仲要本身話7點送, 等到9點半都未有人黎. 我一早同左佢地講9-11點係冇貨「車立」用, 最後我打俾個職員,當然如我所料唔聽我電話, 最後師傅9點半倒打俾我話宜家黎緊,我就話我一早講左9-11係送唔倒貨, 我話我等左你地兩個幾鐘,師傅仲要同我講:冇計啦,好多貨送. 我就同佢地講如果真係冇貨「車立」用, 而我今日又見唔倒張床,我就唔要,亦唔會俾尾數, 我話你自己同番個職員講. 於是最後攪到10點前到達. 但我想講既係, 由第二次送貨我打俾果位職員到今日(已係4日前既事),佢都冇話打番黎了解番件事同埋成件事佢係一句道歉都冇講過. 我唔知係咪因為差唔多成皮野既生意,唔值得有好既售後服務. 我只係知我唔會再幫襯亦唔會介紹朋友黎搵笨.
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e9%bb%91%e5%ba%97-%e8%8d%83%e7%81%a3%e6%b2%b3%e8%83%8c%e8%a1%97-7x-%e8%99%9f%e8%88%96-%e3%80%8cx%e6%9a%89%e5%82%a2%e4%bf%ac-%e3%80%8d/