投訴旺角 " 日x眼鏡 " 黑店過程

  投訴旺角 " 日x眼鏡 " 黑店過程:   地址:旺角栢裕商業中心2x樓,樓上舖嗰間,全名:日x專業眼鏡有限公司。 話說本人係2013年1月8日,係佢公司佩左副眼鏡,之前係網上看介紹話好多牌子看,地方又大,貪佢係自左式,上到去原來自左式嗰D係幾佰蚊眼鏡框,要看 有牌子嗰D係要係櫃入面攞,不過我又唔覺有太多牌子,跟住見佢地都幾好,佢又攞左大約都有成十副眼鏡比我看,所以又唔好意思唔幫襯,所以就買左個眼鏡框同 佩境片。   佢話我副眼鏡要開坑所以要10日,即係要1月18號,星期五先有得攞,單都係寫左18號。又話眼鏡幫我磨番個邊,免費唔收我錢。佢真係好闊佬。   到左1月18日,sale我嗰個眼鏡店李先生,就係6點22份,打里話眼鏡末有得取,但當時我已經係旺角,都不知幾失望,問佢點解,佢話吹左間廠好多次,間廠只係復佢話末有,咁都無辨法,話要星期一先問到。   即1月21號,到時會覆我,都左星期一,都無打比我,我5點45份打去,佢一聽第一句就話今日搵唔道我,其實跟本就無打過比我,佢都唔知而家D電話係有來電顯示。   跟住佢回復我話原來副眼鏡框比廠整花左,我話眼鏡花左我係唔收貨,佢話間廠係大廠呢呀,會付責任呀,放心嗱。話等星期二,收左眼鏡後,退回比廠。 其實鏡片就係大廠,安裝就唔知係米大廠做嗱,我其實都唔信,不過信住佢先 ... 咁叫佢收左副眼鏡whatsapp比我看,知下邊到花左,花成㸃,佢話唔須要嗱。 到左星期三,我打去問佢副眼鏡係米退左去做,同幾多號有得攞,因當時佢只係話人地間廠係大廠呀,會付責任呀,星期二,收左副眼鏡後會退回間廠,會係新年前有。 而當時都無話到幾多號有得攞,咁我都要知幾多號有得攞呀嗎? 這一刻佢就覺得我煩到佢嗱,話我打去吹佢都無用,副眼鏡都要比時間做呀嗎? 無辨法,新年前D廠比較忙。   我打去其實係想知幾多號有眼鏡攞姐,鬼叫佢當時無同人講。   同時係電話到我聽到後面有D雜聲,可能當時我左住佢發達。 但係我立場,我已經唔敢下晏打去,弗是到時問唔到,佢實唔覆我,到時又要我打多次問,佢又煩,我又煩,最好一個電話攪掂,當時我係旁晚打去。 咁佢就話下個星期三,即1月30日,星期三,有得攞。   都唔知搵物廠,後來我同朋友講起,人地細佬都係1月份,訂做左副眼鏡,鏡片要訂做,不過佢嗰副係全個框果D,起貨寫7日,第六曰打去問已經話有嗱,嗰日去攞x添。 到左1月30曰,又係我打去問,同事話佢放左假,咁我問副眼鏡有得攞末,同事話末有,咁我就問同事幾時有,佢話聽講話這個禮拜。 咁即係禮拜幾,聽日都星期四,話左星期三有,明知星期三無得攞,星期二又無通知。   原本星期二我都想打去問定先,不過費是比佢又話我煩,所以無打。 佩副眼鏡都甘麻煩,其實我副眼鏡有無咁難整,只係嗰D上面見到框,下面要用魚絲固定嗰D款。 呢間野都唔知係米黑店,用這種手法做生意。 1.  其實跟本就無比廠做眼鏡,唔關人地間廠事,拖延下你等你地驚副眼鏡有問題,無晒信心,而不了了之。 2.  而家話花左嗰副眼鏡框,都唔知係米我看display嗰副,因為佢話到時係會比副新框我,唔係display這副,所以無為意有無花左。 即係話display嗰副係有花到,而又無新框比我,咁就唔好做人生意嗱,正一無良,黑店一間。 不過到左今時今日,有得距嗱,錢又比左,費時同呢間嘢浪費口水。 3.  這間黑店應該係比一半訂嗰D就拖延下你,比晒錢嗰D就算副眼鏡好唔好都一定會來取貨,所以一定幫你做貨,準時出貨。   一句講晒,呢間野咁忙,又甘專業,連打個電話都無時間,其實我驗眼大約係驗左十份鍾。   同而家副眼鏡都唔知究竟發生物嘢事既情况下,總知我對呢間野已經完全無晒信心。就算佢話眼鏡有得攞,我都唔敢攞。費時品質唔好到時戴到頭痛。   寧願唔見千五蚊,都唔想到時唔識看,而貨不對辨收左貨,再唔見千五蚊。好彩當時比eps,碌卡係要比晒錢呀。 所以依家我可以做既,就係將件事講比多D人知,出下氣,同唔好再有人受騙。 http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=21461978
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e6%8a%95%e8%a8%b4%e6%97%ba%e8%a7%92-%e6%97%a5x%e7%9c%bc%e9%8f%a1-%e9%bb%91%e5%ba%97%e9%81%8e%e7%a8%8b/