spa Collection 不愉快經歷.

呢件事其實困擾左我好耐, 有少少長篇~ 但純粹係 share 我 ge 白痴經歷俾大家, 希望各位 sis 留意下~~ 事緣之前我收到一個電話, 話邀請我做神秘顧客,去 check 下 spa collection 呢間公司 ge 服務, 相信有好多 sis 都已經知道呢個係騙局!! 但係, 我就偏偏好白痴.... 信左佢!! 最後俾佢昆左 $ 6000!! 返到 home 之後上網一 search! 就知道自己中左招...!! 但錢俾左... 冇辦法!  之後就決心當自己跌左o個 $6000!!! 後來,我同朋友 share 呢件事, 佢同我講, 既然錢都俾左!! 咪去做 law!! 意志堅定 d 就唔會俾佢 sell 到!! 於是, 我就照上去做, 我上去之前一張信用卡都冇帶~!  eps 轉淨 $ 100 蚊o係戶口!! 同埋只係帶左 $ 50 cash!  所以即使佢 sell 咩都好! 我真係唔會有 $$ 俾! 所以最後我係成功離去 ge! (當然個 sales 黑哂面 la, 但佢知我有備而黎, 佢都奈我唔何!) 而 treatment 方面,因為我驚做面做得唔好! 所以揀左做 body! 起碼唔好都有衫可以遮! 結果,佢幫我「分析」完之後... 佢話要通淋巴~ 因為我塞得好嚴重!! 之後係由另一個美容 c 幫我做~ 佢係台灣人~ 基本上佢講 d 廣東話好難聽, 同埋佢講得太快, 好多都聽唔切!! 突然佢按到上胸同腋下附近,就話我胸塞得超嚴重!! 要用「經絡xx」(聽唔到)通番佢!!  因為佢話我咁樣好易生乳癌!!!!! 又話我會有好多婦科病.....  講到我好似就死咁!!! 我問左話唔駛加錢... 咁咪試下 ....   之後佢就拎左一個佢話係皇牌 ge 「按摩器」(有一粒粒)出黎, 搽左 d cream o係上身同手臂位置就係咁推!!!  痛到爆!!!!!!!!!! 佢話係正常!! 因為塞得好嚴重....!! 我諗我忍左差唔多 30 mins...!!  真係好辛苦...!! 之後做埋個倒模就完左!! 做完之後,我唔覺得有咩特別唔同, 但去換衫o個陣 ... 我見到塊鏡.... 呆左... 上胸位瘀哂  >.<  我問番個美容 c , 佢話係咁, 因為我太塞, 唔太力 d 唔通... 經過今次, 就算我仲未用完個 quota , 我都唔會再去... 我都知我自己太蠢 ... 所以希望各位 sis 留意!~  小心為妙!
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/spa-collection-%e4%b8%8d%e6%84%89%e5%bf%ab%e7%b6%93%e6%ad%b7/