提防 le palais 美容黑店

Le Palais Group Holdings Limited,大家千其咪上當, 我已中招。 原先比幾百蚊試過咗佢地美容療程,見佢平平地就買咗買左個 package。 買個陣話承諾 3 個鐘前 Book 都一定有位,頭個幾次都 Book 到。 做完都會 Sale 下其他 package,我覺得做生意 Sale 都係正常,半個鐘內都會放你走。 點知近排打去每次都問你有無做過,俾個電話佢,轉頭覆。 次次覆都話無位、Full 曬,咁我話下個月有無位丫,佢話 Full 曬啦! 我話一個月前 Book 都無位!!! 跟住佢就話我地唔夠人手,無位丫。 轉個頭我搵個 friend 打去話想做 Booking,未做過問佢幾時有位,佢即刻話 D 幾個星期 7 點後都有丫! 我幾想搶個電話同佢講,你頭又話唔夠人手,無位!!! 雖然個 package 唔係好貴但真係好心 up 幾千蚊做得幾次! 各位 sis 千其唔好去,去左一定有排哭! 希望其他 sis 唔好好似我咁中伏。
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e6%8f%90%e9%98%b2-le-palais-%e7%be%8e%e5%ae%b9%e9%bb%91%e5%ba%97/