上網及店舖詐騙

以下提供一間網上及在深水埗新高登電腦廣場的一間不老實詐騙手法。 當我上網持這間電腦維修公司上來我家檢查電腦問題,首先,他們會是上門話幫你檢查電腦問題,上到來還很有禮貌誠意,先會話你部電腦小問題,換件細零件就行得返,跟住就話你部電腦要攞返維修部整,攞左返佢地嘅維修部,過左冇耐,就打電話來,話你部電腦壞低版,換左就冇事,跟住就話最好換埋個火牛,加條ram,你部電腦就可以玩多三年架喇,好,我信佢啦,見佢好有誠意咁,佢報千幾蚊我都照整啦,點知第二日送返部機黎,部機一樣係壞嘅,咁再call佢地問啦,負責嗰個人就冇再聽電話,變左另一個人聽,就話再攞返部機返去廠整,到第三日再送返部機黎,部機仲衰多兩錢重,機都開唔倒,再打去追究,佢地就話我個電腦windon壞左要整,我更係唔再信,搵左個朋友,介紹左個維修師傅檢查我部機,先知道呢間所謂維修公司換走我嘅低版同火牛,換左個舊到浦塵嘅火牛同曾經新過黎嘅低版,我而家已經致電消費者委員會投訴,這間維修公司名字是:   黑店名稱: 致新科技有限公司 Computer Life Limited 黑店網址: www.1314computer.com / www.computer1314.com 黑店地址:深水埗新高登電腦廣場228號舖
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e4%b8%8a%e7%b6%b2%e5%8f%8a%e5%ba%97%e8%88%96%e8%a9%90%e9%a8%99/