倩美經絡養生減肥專門店 黑店!!!! 慘痛經歷

大家要小心一間叫 倩美經絡養生減肥專門店 既美容院, 黑店黎既!!!! 我真係第一次嬲到上黎要叫人唔好上佢地當, 受埋啲不必要既氣 話說, 我見團購有幾平既按摩療程就試一次, 話晒都市人都需要放鬆下.... $ 98 自選三項養生美顔療程 (原價$1280) 冬日養生舒活經脈、放鬆精神、緩解壓力、美肌排毒,自選服務,滿足不同要求。 點知....真係好委屈.....我買左四張優惠劵 首先, 團購張野電話印錯....BOOK 唔到既...係家用電話黎既, 打左好幾次都比人話 : 你打錯 咁打去YAHOO團購問啦.... 當打到既時候, 佢話你咁遲, COUPON 就過期, 無晒位, 只有3個時段, 只可以每一個時段比我地上黎做... 咁當我問佢...咁仲有一張團購點算...我只係想確保我最後一張優惠劵可以用到 跟住佢就打電話黎鬧我啦....話: 你遲 BOOK, 我只係可以比到三個位唔同時段比你, 我可以再睇下最後一位點....(BILIBALA....上刪幾千字....我同我朋友想講幾句都唔得...又大聲又惡.... 最後我講返佢地團購印錯電話, 佢先肯比我地係第二啲時間 BOOK 兩個兩個上黎.... 咁我就買左兩張比我媽媽同佢朋友去放鬆按摩下既...我都知佢有時會請人上屋企按摩... 咁見可以放鬆精神、緩解壓力、美肌排毒, 當然買張比媽媽比佢嘆下啦 點知我媽媽去左唔夠五分鐘, 就打黎話個師傅發脾氣走左.... 跟住個個老闆娘就打黎同我講: 我想講呢....你呀媽有精神狂躁症....我地都好屈委, 佢叫個師傅細力啲, 話痛, 又唔知自己個背腫....跟住又反轉個身唔趴係度比人做....又教個師傅點做野....個師傅就發脾氣走左....你媽媽都係第一次做BODY...有 咩理由教我地啲師傅做野 一. 佢非常唔尊重, 對人既既基本禮貌唔會話人地精神狂躁症, 就算真係我媽錯, 都唔會話人精神狂躁症.... 二. 叫佢細力啲, 好過份咩? 咁真係好痛MA...我比針吉親都會縮啦....唔通好痛叫佢細力啲好過份? 唔通好痛仲要由佢繼續比佢大力禁? 做女就當然唔會由呀媽比人蝦....比人話精神狂躁症....我當然嬲返佢 其實, 我都廿幾歲女, 我媽媽可想然之都唔細, 痛係實會架啦 唔好話我媽媽啦, 連我同我朋友年青都覺得痛啦, 我朋友條頸仲比人按到紅左, 過左一日都仲痛緊...(我算受得力, 但佢係用手肘全力禁落黎... 我媽媽叫左佢幾次細力啲, 佢都唔肯仲係好大力...我媽媽心好驚, 驚比佢整到腰骨同瘀 咁就真係好痛忍受唔到起左身反轉個身...想叫佢做手同膊頭....點知佢死命係咁大力禁氣頸, 我媽媽就想叫佢做左手同膊頭... 之後個師傅竟然話: 我唔識做呀 ! 咁叻教我做野....你黎做呀....就走人.... 之後...無搵其他人跟進....我媽個朋友仲做緊, 一直叫佢細力, 我媽等埋我朋友先走 個療程明明話係45分鐘...第二個師傅幫我媽媽朋友做左35分鐘就趕左我媽媽同佢朋友走... 如果唔係團購比左錢, 我真係打死都唔比錢呀... 我都未見過有間公司可以咁對客人, 可以話個客精神狂躁症架...仲要係自己唔岩.... 呢間咁既野, 免費, 八人大橋載我去, 我都唔會再做呀!!! 我講出黎, 唔係拎返啲錢, 係想大個評下理, 比個公道... 我唔想大家比人呃比人蝦比人話精神狂躁症, 請大家唔好去呢間野呀...唔係會後悔架....!!   http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=21707296
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e5%80%a9%e7%be%8e%e7%b6%93%e7%b5%a1%e9%a4%8a%e7%94%9f%e6%b8%9b%e8%82%a5%e5%b0%88%e9%96%80%e5%ba%97-%e9%bb%91%e5%ba%97-%e6%85%98%e7%97%9b%e7%b6%93%e6%ad%b7/